AngelsDoveCarpeDiem

Vilken dag!

Ibland undrar jag om vad som är jag och vilka energier som hänger sig fast på mig likt iglar!

Underbara trogna vänner att prata med i telefonen! Om dessa vänner visste hur betydelsefulla det är och hur jag bär med mig detta i mitt hjärta!

En konstig känsla hänger sig kvar, känner mig smygtittade och smygavläst! En obehaglig känsla där en eller flera människor gått in och läser av min själ!

Ja Ni tror mig inte, men jag kan tala om att detta har hänt och att de har berättat för mig att det har gått in och läst av mig utan lov och det är inte okej kan jag säga!!!

Jag har nu brutit upp mina band från FB konto, det är skönt men också lite sorgligt!

Efter så lång tid med det konto jag hade och med så många *vänner*, en del ytliga vänner andra nära vänner, en del äkta vänner och en del oäkta vänner.

En del som sårat mig och andra har hyllat mig. Bra eller dåligt bryr jag mig inte om utan just nu är det bara varande som gäller.

Tappat mataptiten, har ingen lust 😦

Just nu bara accepterar jag det som är och så får det vara, även om jag har tvivlat på mig själv stundvis hur bra jag är och hur värdig jag är. Ställer alldeles för höga krav på mig själv och när energin är svajig så är det svårt att balansera upp allt. Ju mindre energier som svajjar runt mig desto bättre 🙂

Bild

Kommentarer till: "Vilken dag!" (4)

  1. Med såna ”vänner” så läcker all energi ut. Bra att du fixat till det, även om det just nu känns sorligt. Var rädd om dej, min fina vän! Kram!

  2. Ha ha ha ser här i detta fältet att jag redan hade svarat dig 😉
    Men det såg jag inte i det förra fältet, nåväl så får du två svar av mig 🙂

Kommentera

